fredag den 4. august 2017

Ferie og flytning


Jeg vil lige chekke ind og sige hej her midt i travlheden. Som i ved, så er min sommer lidt til den hektiske side - eller det vil sige; jeg har jo selvfølgelig også ferie, men med en overstået uddannelse, en titel som jobsøgende og en flytning til en helt ny by, så er der nok at se til. Oveni har vi jo planlagt nogle spændende rejser. Så der skal jo lige være tid til det hele og jeg nyder da hvert minut, men puh.. Der er nok at se til! Og det er desværre gået lidt ud over bloggen. Så nu får i lige en lille update. Det skylder jeg vidst!

Vi er ved at være kommet godt på plads i den nye lejlighed, selvom det har taget lidt tid, da jeg jo blev ramt af en hård omgang sygdom og tog hjem til min familie i lidt over en uges tid for at blive rask. Derudover har vi lige været på en super fed rundtur i Tyskland, Holland og Østrig og tilbage igen. Det var faktisk den første rigtige bilferie, jeg har været på og det var en rigtig god oplevelse. Noget af turen var med T's familie og resten var vi bare os to. Sådan en kæresteferie har jeg drømt om længe og det levede virkelig op til alle mine forventninger og håb. Det var Så hyggeligt! I skal nok få en masse billeder snart og måske i vil have en lille guide også?

Mht. lejligheden så er der faktisk heller ikke så meget mere, vi mangler. Lige nu er vi hjemme i et par dage, inden vi igen rejser afsted. Denne gang til lidt varmere himmelstrøg på en charterferie med min familie - og jeg glæder mig! Så mens vi er hjemme, så knokler vi dagen lang. Nu har vi fået lamper op i alle rum, er næsten færdig med at lave badeværelset (sådan en bruser er lidt besværlig at lave!), er næsten færdige med at få alle gardiner op mv. Så nu mangler vi snart kun lidt 'småprojekter' og nogle af vores planlagte diy projekter. Vi har nogle spændende ting i tankerne, synes jeg og jeg glæder mig til at kunne vise jer endnu mere. Hvis i måtte have lyst?

Så inden jeg slutter af for i aften, vil jeg bare sige, at alt er godt. Der er nok at se til og det er derfor, at bloggen har været lidt stille. Men i er selvfølgelig hjertens velkommen til at følge med på Insta, hvor jeg opdaterer om min hverdag; ferie, træning, kost, shopping, beauty og projekter. Bare klik forbi @bysusdk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar