søndag den 6. august 2017

Intimhygiejne & Giveaway

// Reklame //

Skal vi ikke droppe tabuet og get down to the fact, at intimhygiejne er noget af det mest naturlige og faktisk ret så vigtigt for sundhed og velvære.. Naturlig balance i underlivet er nemlig vigtigere, end du måske lige går og tror og derfor vil jeg opfordre til, at vi begynder at tage det lidt mere seriøst.

Jeg indrømmer gerne, at jeg går op i min hygiejne (også den intime) og det ser jeg intet forkert i at vi begynder at tale lidt mere om. Jeg tror nemlig, at alt for få ved, hvor vigtigt, men nemt, det faktisk er. Det er ikke unormalt, at kvinder oplever en bakteriel ubalance i underlivet, der kommer til udtryk i form af eks. kløe, øget udflåd og lugtgener. Det kan være ganske ubehageligt, men oftest er det en ubalance i den naturlige bakterieflora, som vi selv kan hjælpe på vej i den rigtige retning igen. 

Den naturlige bakterieflora har faktisk et surt miljø med en pH-værdi, der er i den lave ende mellem 3,8 og 4,5. Den lave pH kommer sig af, at mælkesyrebaktierier har mulighed for at vokse og de beskytter med uønskede bakterier. Jeg har selv brugt Vivag i mange år, da de har nogle super gode produkter særligt udviklet til intimpleje, der er tilpasset den intime zones lave pH-værdi og produkterne er derfor med til at opretholde den naturlige balance og så er produkterne dejligt milde og skånsomme, da de er uden både parabener, parfume og farvestoffer.

Og jeg har været så heldig at få lov at udlove et super lækkert sæt til en heldig læser bestående af:

  • Et super sødt lyserødt strandhåndklæde i den blødeste, dejligste kvalitet.
  • 2 * Vivag intimsæbe: bruges i bruseren og er med til at beskytte mod irritation og udtørring samt indeholder mælkesyrer, der er med til at bevare den naturlige balance i underlivet.
  • 3 * Vivag intimservietpakker: perfekte til at have med på farten, ferien eller festivalen. De har lav pH og indeholder mælkesyrer samt er med til at rengøre underlivet, hvor et bad ikke lige er muligt.
  • 2 * Vivag intimgel: en super let gel der virker effektivt mod tørhed i den intime zone (og kan fungere som glidecreme). Den tilfører huden fugt og hjælper huden til at blive modstandsdygtig.

Konkurrencen finder sted på min instagram, som du finder lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar